سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی آن

 

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی آن یکی از بهترین روش های تبلیغاتی و کسب درامد میباشد.با طراحی سایت میتوانید کسب کار خود را در سطح وسیعتری از کشور در معرض دید کاربران قرار بدهید         .

امروزه طراحی و سئو کردن سایت یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی میباشد که میتوانید حرفه، خدمات و یا محصولات خود را به مشتریان خود نمایش دهید که این میتواند درآمد شما را چندین برابر کند        .

مثلا: شما اگر یک تعمیر گاه گیربکس اتوماتیک در تهران دارید میتوانید با طراحی سایت و سئو کردن اصولی و حرفه ای آن به رتبه های برتر گوگل دست پیدا کنید در این صورت کاربران اینترنت که دنبال تعمیرگاه گیربکس برای خود روی خود هستند اگر وبسایت شما در رتبه های برتر بخصوص اول باشد بر روی لینک شما کلیک میکنند و وارد سایت شما یا همان کسب کارتان میشوند        .

و اگر طراحی سایت شما جذاب و کاربر پسند باشد و بتوانید محتوای مفید و یونیک به کاربر ارائه دهید میتواند منجر به مشتری شما شود     .

مزایای طراحی و سئو سایت

  • داشتن یک سایت حرفه ای میتواند مزایایی زیادی برای شما داشته باشد، مهمترین آنها:
  • برند شدن کسب کار شما مثل دی جی کالا
  • در طول شبانه روز حتی مواقعی که مسافرت یا خواب هستید برای شما درامد خواهد داشت.
  • در سریع ترین زمان در دسترس مشتری هستید.
  • بهترین روش تبلیغاتی
  • کم هزینه ترین روش تبلیغاتی
  • افزایش مخاطبان شما
  • فروش محصولات یا ارائه خدمات به نقاط وسعتری از کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

و ...

اهمیت سئو سایت

 

 اگر شما سایت داشته باشید و همچنین آن را به صورت حرفه ای طراحی کرده باشید ولی سئو نکرده باشید مفت هم نمی ارزد.چرا که اصلا وب سایت شما در معرض دید مخاطبان نیست.به گفته کارشناسان بیش از85 درصد از کاربران در صفحه اول میمانند و تنها 15 درصد به صفحات بعدی میروند.این بدان معنی است که اگر سایت شما در صفحات برتر نیست نباید توقع داشته باشید که برای شما درآمدی داشته باشد

میت سئو سایت

توصیه تیم سئو سایت seomoshak این است که اگر میخواهید مزه درآمد اینترنتی را بچشید و درآمد خود را چندین برابر کنید همین الان شروع به طراحی سایت و سئو کردن آن بپردازید.

 

سئو جزء 3 شغل پردرآمد جهان میباشد که روز به روز در حال بهبود میباشد